Informations insamling

Föreningshuset har upparbetade rutiner för att samla in den information som är livsviktig för er förening.

Genom våra kopplingar mot både offentliga och privata registerhållare kan vi säkerställa att medlemmar inte tappas bort vid avflyttning, namnbyten etc.

Vi hjälper er att hantera postreturer så att medlemmens adress automatiskt blir uppdaterad. För att göra det är vi anslutna till adressuppdatering från både Posten och Bring (f d Citymail). Vi har också tillstånd att göra efterforskningar angående persondata från Folkbokföringen (SPAR).

Det gör att vi snabbt och effektivt har kontroll t ex på att medlemmar byter adress. Detta spar pengar eftersom
- utskicken till medlemmarna kommer fram
- aviseringar når medlemmarna som kan betala i tid
- medlemmar som avflyttar inte kan försvinna och därmed kan behållas

Ekonomidata från Plusgiro och Bankgiro kommer automatiskt in i våra datasystem och vi kan även hämta ekonomisk information från UPC och Bolagsverket.

Mer specialiserad information har vi också erfarenhet av. Vi hämtar t ex fastighetsdata från Fastighetsregistret/Lantmäteriverket åt våra kunder som är vägföreningar.

Lämna dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig.

 

-Kontakta mig!  

Sajten levereras av Föreningshuset  |  Cookies  |  Villkor