Information om vårt Demonstrations Medlemssystem

Vi har lagt upp ett medlemssystem med full funktionalitet.

Det finns ca 3.000 medlemmar i registret och det är fritt fram att söka, ändra och testa. Vi har inte lagt in några begränsningar och det är därför lätt att se hur väl allt hänger ihop mellan ekonomi (när och hur medlemmarna betalat), historik (loggar ändringar som du gör) och annan medlemsinformation. Registret sparar alla ändringar så du kan se vad som händer. Vi gör sedan regelbundna återställningar så de ändringar du gjort kommer inte vara kvar nästa gång du loggar in.

OBS att detta Demonstrationssystem är upplagt för att visa funktionaliteten i själva medlemshanteringen. Kompletterande funktionalitet såsom att skicka epost och skapa aktiviteter för Evenemangsbokningen är avstängda i denna Demoversion. Vi visar gärna både epost och evenemangsbokning men kan tyvärr inte göra det i denna demo.

För att kunna logga in i Demonstrationssystem behöver vi skicka dig inloggningsuppgifter.

För att erhålla inloggningsuppgifter önskar vi ett mejl från dig med namn, föreningsnamn och vilken verksamhet ni bedriver samt kort info om vad ni önskar av medlemssystemet. Mejla begäran till kund@foreningshuset.se